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Warranty

Product warranty is available through the manufacture with the exception of Aqua Knight, Bubble King, Bubble Magus, ClariSea, Coral Box, Finnex, Ink Bird, ITC, Jebao and Jecod. If you have an issue with any of these, please email us directly.

If you have a warranty claim for any other product you will need to email the manufacture.

Please note that shipping damages does not fall under warranty. You need to email us for all shipping issues

Because every manufacture is different, we suggest visiting their official product website for any information and or contact info. Feel free to email us if you need assistance.

VERY IMPORTNT: We can offer you our US mailing address for FREE if the manufacture charges any fees to ship to you in Canada. In this case, they would ship to our US address, and we will ship to you in Canada. Please note that return shipping is at your own expense as with all warranty (IE, if the manufacture requires the fault parts back)

Warranty is available to the original buyer only. If the original buyer sell the item, we do not cover warranty unless covered by the manufacturer.

We can not be responsible for any damage or loss as a result of installing any of our products sold. We will not be liable for any costs pertaining to removal, installation, transportation, or any other issues which may arise in a warranty claim.

Bulbs: There is no warranty on the duration of any light bulb UNLESS otherwise stated by the manufacturer. You will be credited should the manufacture declare a bulb defective. Our warranty does not cover shipping fees for bulbs. ATI T5 Bulbs have a 30 day failure to fire guarantee. You must test your bulbs within 30 days

Used / Demo equipment comes with a 1 month warranty unless otherwise stated.

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Garantie

La garantie du produit est disponible auprès du fabricant, à l'exception de Aqua Knight, Bubble King, Bubble Magus, ClariSea, Coral Box, Finnex, Ink Bird, ITC, Jebao et Jecod. Si vous avez un problème avec l'un de ces produits, veuillez nous envoyer un courriel directement.

Si vous avez une demande de garantie pour tout autre produit, vous devez envoyer un courriel au fabricant de celui-ci.


Veuillez noter que les dommages liés à l'expédition ne sont pas couverts par la garantie. Vous devez nous envoyer un e-mail pour tous les problèmes d'expédition.

Chaque fabricant étant différent, nous vous suggérons de visiter le site officiel du produit pour toute information ou contact.

TRÈS IMPORTANT : Nous pouvons vous offrir GRATUITEMENT notre adresse postale aux États-Unis si le fabricant vous facture des frais de livraison au Canada. Dans ce cas, il expédie le produit à notre adresse aux États-Unis et nous vous l'expédions au Canada. Veuillez noter que les frais de retour sont à votre charge, comme pour toutes les garanties (par exemple, si le fabricant exige le retour des pièces défectueuses).