Skip to content

New Website Account Activation

ACCOUNT ACTIVATION UPDATE – MUST READ
 
Your active user accounts from the old site, invoices from 2019 to present and reward points have been transferred over but passwords have NOT. All clients will have to update their accountd before using the new website. Once you reset your password, you can access your account.
 
There are THREE ways to do this.
 
1: Simply reset your pass THIS DOES NOT WORK FOR EVERYONE 
 
2: If you can not reset your pass, you will need to use our create an account page. THIS ALSO DOES NOT WORK FOR EVERYONE. Enter your Name, Email (same email) and Password. An email will be sent to verify your info. Click on the verification link in your email and this will map your old account with all your previous orders. 

3: Email usTHIS WORKS FOR EVERYONE. We are here to help!
 
---
MISE MISE À JOUR DE L'ACTIVATION D'UN COMPTE - À LIRE ABSOLUMENT
 
Vos comptes d'utilisateur actifs, vos factures de 2019 à aujourd'hui et vos points de récompense ont été transférés, mais pas vos mots de passe. Tous les clients devront changer leur mot de passe avant d'utiliser le nouveau site web. Une fois que vous aurez réinitialisé votre mot de passe, vous pourrez accéder à votre compte.
 
Il y a DEUX façons de le faire.
 
1 : Il suffit de réinitialiser votre mot de passe. Cela ne fonctionne pas pour tout le monde. https://www.reefsupplies.ca/account/login
 
2 : Si vous ne pouvez pas réinitialiser votre mot de passe, vous devrez utiliser notre page de création de compte. Entrez votre nom, votre adresse électronique (la même) et votre mot de passe. Un e-mail vous sera envoyé pour vérifier vos informations. Cliquez sur le lien de vérification dans votre e-mail et cela permettra d'associer votre ancien compte avec toutes vos commandes précédentes. https://www.reefsupplies.ca/account/register
3: Email us; CELA FONCTIONNE POUR TOUT LE MONDE :-)